Riffelskydning

Vi skyder med kaliber .22 rifler og det er både for både børn og voksne.

Børn fra 6 år kan komme og skyde sammen med deres forældre.

Skydning er måske ikke lige den første sportsgren, du tænker på, når du skal finde en ny sport til dit barn. Men alle kan gå til skydning, og både forældre, bedsteforældre og børn kan således være sammen om at dyrke interessen for skydning.
Vi oplever flere familier der går til skydning og dyrker skydning som fælles interesse. Og ja børn kan konkurrere på lige vilkår med de 'gamle' :-)

Skydning i klub foregår under kontrollerede forhold og med høje sikkerhedskrav. Der er lovgivningsmæssige regler, der skal overholdes. Desuden har klubberne fokus på at lære børnene om sikkerhed.

I er velkommen til at møde op mandag kl 18 og få en prøvetime.

Det er gratis for børn under 18 at komme til en prøveskydning.
Voksne 50.- kr.

Efter 3. skydning skal du indmeldes og der skal foreligge en SKV 6 godkendelse hvis du er 15 år eller derover.

Hvis du er 15 år eller ældre, skal du medbringe billedelegimation (Kørekort, Pas, Legitimationskort) og sundhedskort.
Sundhedskort er ikke gyldig legimation men skal vises sammen med billede id!

Hvis du er under 18 år skal du have dine forældres tilladelse. Hent blanket her
Hvis du er under 15 år skal du have en forældre med første gang.

Sten Hannemann
Formand