Pistol skydning

Vi åbner dørene hver onsdag for pistolskydning hver onsdag kl 19

Vi åbner dørene hver onsdag for pistolskydning.
Vi skyder med kaliber 22 fra kl 19-20

Efter kl 20 er der også mulighed for at prøve 9mm Pistol og kaliber .38 Revolver.
Det er dyrere at skyde med grov kaliber(9mm og .38) og det stiller højere krav til skytten.
Dette kræver at man er først er fortrolig med kaliber .22. Normalt skal man kunne samle 3 skiver hvor alle skud sidder i det sorte område uden afvigelser.

Hvis du melder dig ind i foreningen er der også mulighed for at skyde med .45 ACP

Det er koster 50,- kr. at komme til en prøveskydning. Herefter er det normal medlemspris på 45.- kr pr gang.
Efter 3. skydning skal du indmeldes og der skal foreligge en SKV 6 godkendelse hvis du er 15 år eller derover.

Hvis du er 15 år eller ældre, skal du medbringe billedelegimation (Kørekort, Pas, Legitimationskort) og sundhedskort.
Sundhedskort er ikke gyldig legimation men skal vises sammen med billede id!

Hvis du er under 18 år skal du have dine forældres tilladelse. Hent blanket her

Bemærk! Man skal være minimum 15 år for at prøve at skyde pistol, eller være 11 år og have minimum 6 måneders erfaring med riffel samt en godkendelse fra et bestyrelsesmedlem.

Vi anbefaler at man starter med at skyde med riffel først. Det må man fra 6 år.

Sten Hannemann

- Book Prøveskydning